В світі Python черепашкою називається об'єкт (виконавець команд), який нагадує звичайну черепаху, що повільно рухається, але виглядає як стрілочка(можна змінити на черепашку).
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.
from turtle import *
Для початку потрібно вивчити деякі команди:
Скажіть, що робить ця програма?
Тепер перевірте ваші здогадки та напишіть цю програму в IDLE Python 3.6
Зберігаємо файл. Вибираємо розташування та назву файлу і запускаємо програму натиснувши клавішу f5.
__________________________________________________________
Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70)
70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.
__________________________________________________________
Завдання №1
Змінити програму так, щоб вона намалювала два кола.
Алгоритм:
Написати програму, яка малює два квадрата різних кольорів з товщиною лінії 10.
Підказка 1: після того як ви намалювали перший квадрат, напишіть команду color('red').
Підказка 2: перший квадрат може знаходитись ліворуч від початкового положення черепахи, а другий праворуч.
__________________________________________________________
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.
Коли ми хочемо створити новий малюнок потрібно вказати, що ми хочемо використовувати модуль «черепаха», для цього імпортуємо його написавши:
Для початку потрібно вивчити деякі команди:
fd(30)
|
Переміщення черепашки на 30 пікселів прямо.
|
color('red')
|
задати колір лінії. в дужках пишеться колір англійською мовою.
|
left(45)
|
поворот
ліворуч на 45 градусів від напрямку руху.
|
right(90)
|
поворот
праворуч на 90 градусів від напрямку руху.
|
width(3)
|
задати
товщину лінії, яку малює черепаха.
|
shape("turtle")
|
показати
замість стрілочки черепаху.
|
Зберігаємо файл. Вибираємо розташування та назву файлу і запускаємо програму натиснувши клавішу f5.
ПРИКЛАД:
__________________________________________________________
Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70)
70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.
__________________________________________________________
Завдання №1
Змінити програму так, щоб вона намалювала два кола.
Алгоритм:
- підключити бібліотку "черепашка"
- задати колір червоний
- задати ширину 4 пікселя
- намалювати коло радіусом 50
- повернути ліворуч на 180 градусів
- намалювати коло радіусом 50
Написати програму, яка малює два квадрата різних кольорів з товщиною лінії 10.
Підказка 1: після того як ви намалювали перший квадрат, напишіть команду color('red').
Підказка 2: перший квадрат може знаходитись ліворуч від початкового положення черепахи, а другий праворуч.
__________________________________________________________
Д/з:
|
1. Вивчити всі команди.
|