Перші програми ми будемо створювати за допомогою спеціального графічного модуля черепахи (черепашка). Цей модуль створено для початківців, щоб вивчати програмування. З його допомогою можна малювати різні фігури.
Проста програма: підключити модуль Черепашка та показати вікно:
from turtle import *
done()
Намалюємо лінію:
from turtle import *
fd(100)
done()
fd (100) це теж саме, що і forward (100) - команда Черепашці рухатися вперед на 100 кроків. В результаті повинна вийде пряма лінія.
from turtle import *
right(90)
fd(100)
done()
Що сталося? Чому малюнок саме такий?
Ще одна програма:
from turtle import *
fd(100)
right(90)
fd(100)
done()
Для того, щоб переміщуватися, не залишаючи сліду, черепашці потрібно підняти перо командою up().
from turtle import *
fd(50)
up()
fd(20)
down()
fd(50)
done()
___________________________________________________________
Задачі
2. Намалювати дві паралельні лінії горизонтально
Алгоритм:
- Підключити бібліотеку черепаха
- Намалювати першу лінію.
- Підняти перо командою up()
- Повернути праворуч на 90 градусів
- Дати команду "Рухатись вперед на 10 кроків"
- Повернути праворуч на 90 градусів
- Опустити перо командою down()
3. Намалювати пунктирну лінію (три штриха)
4. Намалювати квадрат
5. Намалювати прямокутник
6. Намалювати зигзаг (90 градусів)
7. Намалювати зигзаг як у знака «небезпечні повороти»
8. Намалювати хрест
9. Намалювати трикутник
10. Намалювати коло, для цього потрібно використати команду circle(r), де r - радіус кола.