Написання програм мовою програмування Python

Задача 1
  Намалювати квадрат синього кольору зі стороною 70, товщиною лінії 5.




  1. Підключити бібліотеку turtle.
  2. Задати товщину лінії 5.
  3. Задати синій колір малювання.
  4. Намалювати лінію довжини 70.
  5. Повернути на кут 90 вліво.
  6. Повторити пункти 4 та 5 ще три рази.
  7. Зберегти програму під назвою kvadrat01.py













Задача 2
  Внести зміни до попередньої програми так, щоб:


  • сторони були різного кольору;
  • сторони були різної товщини;
  • поряд з квадратом з’явилось червоне коло радіуса 35.
  • Зберегти програму.




Підказка 1:
Для того, щоб переставити черепашку в інше місце, потрібно її підняти за допомогою команди up(), переставити на відстань 120 пікселів fd(120), і опустити черепашку down().


Підказка 2:
Для того, щоб намалювати точку в центрі, потрібно намалювати коло з малим радіусом.




  Задача 3
  Зобразити трикутник зеленого кольору та товщиною лінії 12. Сторони та кути вказані на малюнку.
 



from turtle import*

shape('turtle')
color('green')
width(12)

fd(320)
left(150)
fd(185)
left(60)
fd(185)


color('black')
left(150)







Задача 4

Доповнити попередню програму таким чином, щоб утворилася наступна фігура.




Підказка:
1. Придивіться, фігура складається з 4 трикутників.
2. Оскільки трикутники розташовуються по кругу, то поділивши 360 градусів (повний оберт) на 4 фігур, отримаємо кут в 90 градусів.

Задача 5
Намалювати настпну фігуру:



Підказка:
1. Придивіться, фігура складається з 6 квадратів.
2. Оскільки 6 квадратів розташовуються по кругу, то поділивши 360 градусів (повний оберт) на 6 фігур, отримаємо кут в 60 градусів.


Задача 6

Написати програму, яка малюває прапорт Олімпійськиї ігор. Подумати, у якому порядку слід малювати кільця.







Використані джерела:

Порхун А.О. Інформатика. . Написання програм мовою програмування Python.