Малюємо по клітинках

Завдання 1.


Візьміть листочок паперу в клітинку та намалюйте на ньому малюнок за поданою схемою:







результат буде приблизно таким:




тепер потрібно запрограмувати мовою програмування Python черепаху, яка намалює наш кораблик (можна змінювати параметри кораблика - збільшувати, зменшувати, редагувати).

Візьмемо один із варіантів розв'язків:









Підказка: щоб намалювати останню лінію, можна вернутись у початкове положення за допомогою функції goto().

План дій:

1. Рухатись прямо на 200 пікселів.
2. Повернути ліворуч на 45 градусів.
3. Рухатись прямо на 50 пікселів.
4. Повернути ліворуч на 135 градусів.
5. Рухатись прямо на 100 кроків
6. Повернути праворуч на 90 кроків.
7. Рухатись прямо 30 кроків.
8. Повернути ліворуч на 90 градусів.
9. Рухатись прямо на 100 пікселів.
10. Повернути ліворуч на 90 градусів.
11. Рухатись прямо на відстань 30 пікселів.
12. Повернути праворуч на 90 градусів.
13. Рухатись прямо на відстань 50 пікселів.
14. Перейти в точку (0,0)





Рекомендований розмір:
1 клітинка = 50 пікселів(можна змінювати)


Пригадаємо:

fd() - рух прямо
left() - повернути ліворуч відносно руху
right() - повернути праворуч відносно руху



_________________________________________________________

Завдання 2.

Намалювати за поданою схемою малюнок на листочку паперу та напишіть програму в Python, яка буде малювати ваш малюнок.